جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۱:۱۳

اخبار

تولید سامانه پیشرفته اتوماسیون جامع صدا و تصویر توسط یک شرکت دانش‌بنیان

تولید سامانه پیشرفته اتوماسیون جامع صدا و تصویر توسط یک شرکت دانش‌بنیان
سامانه اتوماسیون جامع صدا و تصویر، با استاندارد BPMN-2 که یک محصول مبتنی بر BPMS با استاندارد BPMN2.0 است، جدیدترین محصول شرکت مهندسی «صمیم» با حمایت صندوق حمایت از صنایع پیشرفته است

به گزارش روابط عمومی صحا، سامانه اتوماسیون جامع صدا و تصویر، با استاندارد BPMN-2 که یک محصول مبتنی بر BPMS با استاندارد BPMN2.0 است، جدیدترین محصول شرکت مهندسی «صمیم» با حمایت صندوق حمایت از صنایع پیشرفته است که با ارائه‌ ابزارهای یکپارچه، به طور تخصصی نیازهای کسب‌وکارهای حوزه‌ صدا و تصویر و فرایندهای مربوطه را پوشش می‌دهد و با خودکاری سازی و مدیریت فرایندها باعث بهبود کسب و کار مربوطه می‌شود. 

این سامانه علاوه بر ارائه‌ کلیه‌ امکانات و قابلیت‌های مرتبط با این حوزه به صورت Best Practice، با ارائه‌ی ابزارهای متنوع برای ساخت، پیاده‌سازی، اجرا و مانیتورینگ فرایندها، امکان ایجاد هرگونه تغییر در سامانه با توجه به تغییر کسب و کار را در کمترین زمان و با بیشترین بهره‌وری فراهم می‌کند. این سامانه دارای تعداد زیادی میکروسرویس تخصصی پردازش ویدیو و صوت می‌باشد که امکان ساخت انواع فرایندها و کاربردها را فراهم می‌سازد.

از قابلیت های مهم به کار رفته در این محصول میتوان به پشتیبانی کامل از استاندارد BPMN-2 و پشتیبانی کامل از استاندارد DMN اشاره کرد.

ارائه کلیه‌ امکانات، فرایندها، ابزارها،میکروسرویس‌ها و سایر نیازمندی‌هایBest Practice حوزه مدیریت محتوا و اتوماسیون شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی بر بستر BPMS و با استاندارد BPMN-2 بدون نمونه مشابه داخلی، ارائه‌ی ابزار کنداکتورساز پیشرفته تحت وب به عنوان ماژولی در ابزار فرم‌ساز، ارائه ابزار ممیزی و تگ زنی پیشرفته تحت وب به عنوان ماژولی در ابزار فرم ساز، پوشش کلیه المان‌های مورد نیاز یک BPMS کامل نظیر (فرم‌ساز، مدل ساز فرایندها، مدیریت پایگاه داده، مدیریت وظایف، گزارش ساز، داشبورد ساز، منو ساز، مانیتورینگ فرایندها)، به کار گیری هوش مصنوعی در میکروسرویس‌های نظیر استخراج اثر انگشت ویدیو (Video Fingerprinting)، بهره‌گیری از تکنولوژی‌های به روز معرفی شده در ستون مشخصات فنی، ارائه کلیه‌ نیازمندی‌های اتوماسیون شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی در قالب یک ابزار یکپارچه و بی نیاز کردن صاحبان کسب و کار مربوطه از چندین نرم‌افزار غیر یکپارچه، ارائه ابزار ویرایش EPG پیشرفته تحت وب، ارائه بیش از 20 میکروسرویس تخصصی پردازش صوت و ویدیو و قابلیت به کار گیری آنها در لایه‌ی BPMS و فرایندها از سرویس های مورد ارائه این محصول است که هر یک از این سرویس‌ها خود به تنهایی یک محصول به حساب می‌آیند. 

مواردی نظیر میکرو سرویس ترنسکدر آفلاین صدا و ویدیو، میکرو سرویس امضای دیجیتال، میکرو سرویس واچ فولدر، میکرو سرویس هشینگ، میکرو سرویس واتر مارک نهان و آشکار، میکرو سرویس کنترل کیفیت فایل، میکرو سرویس فینگر پرینت، ماژول میکرو سرویس استخراج اطلاعات فنی محتوا، اپلیکیشن کنداکتور هوشمند صدا و تصویر، اپلیکیشن فرآوری، اپلیکیشن تقطیع و کلیپ پلیر، اپلیکیشن آمایش و تنظیم EPG، امکان اتصال میکروسرویس‌های خارجی به پلت فرم، تنها پلت فرم جامع اتوماسیونی مبتنی بر BPMS  و BPMN2 با پوشش کلیه‌ی نیازمندی از Ingest تا Delivery شبکه‌ها از دیگر قابلیت‌های این محصول است.

شرکت مهندسی تحقیق و توسعه ارتباطات صمیم رایانه مجموعـه ای دانـش بنیـان است که در سال 1379، بـه همـت گروهـی از متخصصـان حـوزه الکترونیـک، مخابـرات و فنـاوری اطاعـات بنـا نهـاده شـد. آرمـان نخسـتین این مجموعه بکارگیـری ظرفیـت علمـی عظیـم کشـور در بومـی سـازی دانـش روز دنیـا قـرار داده شد. به طوری که تاکنون بیـش از صـد محصـول بومـی را در حـوزه هـای مهـم و گاه کلیـدی و راهبـردی کشـور  بـه مرحلـه اجرایـی و بهـره بـرداری رسـانده است که از جمله آنها می توان به حوزه های سیگنال رسانی و تولید تجهیزات صدا و تصویرِ استودیو و نودال، تولید تجهیزات ارتباط یکپارچه صوتی بر بستر شبکه و IP  و همچنین سامانه جامع اتوماسیون مدیا و مدیریت فرایند اشاره کرد.

در مجموعه صمیم از ابتدا تاکنون بیش از 400 نفر از متخصصان و کارشناسان با تخصص های گوناگون مشغول به کار شده اند و هزاران شغل غیرمستقیم نیز به جهت همکاری های زنجیره تامین محصولات صمیم ایجاد گردیده است.

قابل ذکر است حمایت های همیشگی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته، از گروه صمیم، تاثیرات شایان توجهی در رشد و گسترش این مجموعه دانش بنیان داشته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه: http://www.airdfh.ir/u/12H

 

۲۹ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۹:۲۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید