سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۵۴

اخبار

معماری در گفت‌وگو با روابط عمومی صحا:

پیگیری میدانی اهداف صحا در جلسات هماهنگی با صنایع بزرگ هرمزگان

پیگیری میدانی اهداف صحا در جلسات هماهنگی با صنایع بزرگ هرمزگان
نماینده صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در استان هرمزگان گفت: با مسئولین آموزش و پژوهش و روسای R&D صنایع بزرگ استان هم جلسات جداگانه برگزار کردیم تا در دل صنعت نیز اهداف صندوق را پیگیری کنیم.
مریم معماری نماینده صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در استان هرمزگان در گفت‌وگو با روابط عمومی صحا، در پاسخ به سوالی درخصوص فعالیت های صندوق در استان هرمزگان، گفت: از زمان افتتاح دفتر صحا در استان هرمزگان ارتباط خوبی بین دفتر نمایندگی صحا و پارک علم و فناوری برقرار شد و جلساتی با اعضای پارک علم و فناوری در استان برگزار کردیم و با بهره گیری از اطلاعات دریافتی از صندوق، نوع و نحوه خدمات ارائه شده توسط صندوق را معرفی کردیم.
وی افزود: از طریق دفتر نمایندگی صحا که در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان مستقر می باشد، پاسخگوی سوالات متقاضیان حین روند تکمیل مدارک و ارزیابی طرح ها هستیم و سعی کرده ایم از طریق ارتباط گیری با کارشناسان صندوق، هم به تسریع روند بررسی طرح کمک کنیم و هم پاسخگوی متقاضیان در خصوص مراحل بررسی طرح باشیم.
معماری با بیان اینکه در استان هرمزگان صنایع بزرگی چون فولاد و دو پالایشگاه بزرگ وجود دارد، گفت: ما با مسئولین آموزش و پژوهش و روسای R&D این صنایع هم جلسات جداگانه برگزار کردیم و همان معرفی را برای آنها داشته ایم تا در دل صنعت نیز اهداف صندوق را پیگیری کنیم.
نماینده صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در استان هرمزگان تاکید کرد: مراجعات متعددی طی ماه‌های گذشته به دفتر صندوق برای دریافت حمایت شده که برخی از آنها مشمول شرایط حمایتی صندوق نیستند که حاکی از لزوم آشنایی بیشتر با فعالیت‌ها و شرایط حمایتی صندوق است و در این زمینه پیگیر اجرای برنامه هایی برای آشنایی بیش از پیش صنایع با خدمات حمایتی صندوق هستیم. 
انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: http://www.airdfh.ir/u/12F

۲۶ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید