پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۵۱

اخبار

تولید موتورهای نسل جدید BLDC توسط یک شرکت داخلی

تولید موتورهای نسل جدید BLDC توسط یک شرکت داخلی
برتری‌های موتورهای نسل جدید BLDC نسبت به موتورهای سنتی القایی استفاده از این نوع موتور را در انواع محصولات خانگی و صنعتی افزایش داده و با توجه به نیاز این نوع موتورها به درایو جهت مدیریت و کنترل بهتر دستگاه، باعث تأسیس واحد تحقیق و توسعه درایو در داخل شرکت سدنا شده که محصولات گوناگونی را تولید و روانه بازار کرده‌اند.
به گزارش روابط عمومی صحا، برتری های موتورهای نسل جدید BLDC نسبت به موتورهای سنتی القایی استفاده از این نوع موتور را در انواع محصولات خانگی و صنعتی افزایش داده است. با توجه به نیاز این نوع موتورها به درایو جهت مدیریت و کنترل بهتر دستگاه، باعث تأسیس واحد تحقیق و توسعه درایو در داخل شرکت سدنا شده که محصولات گوناگونی را تولید و روانه بازار کرده اند.
درایو موتور سدنا محصولی دانش‌بنیان بوده که برای انواع موتورهای القایی، BLDC و PMSM تولید شده و توسط ترموستاتی متناسب با آن کنترل می‌شود. این درایو امکانات حفاظتی متنوعی برای حفاظت از کاربر و دستگاه از جمله سیستم محافظ جان، سیستم حفاظت ولتاژ و جریان، ماژول اختیاری PFC برای بهبود کیفیت توان دارد و همچنین با کنترل سرعت و جهت چرخش موتور و همچنین سناریوهای کاری مختلف امکانات زیادی را در اختیار کاربر قرار داده و بدین واسطه رفاه و آسایش را برای مصرف‌کنندگان به ارمغان می‌آورد.

 گروه صنعتی و دانش‌بنیان سدنا که از حمایت‌های صندوق حمایت از صنایع پیشرفته برخوردار است، در سال 1391 تأسیس شده و هم اکنون در حوزه‌های گوناگون کلیدهای ترموستاتی و کولر آبی، درایوهای صنعتی و خانگی، محصولات مراقبت خانگی و تبلت فعالیت می‌کند. با توجه به اینکه توسعه محصولاتی فناور، کارامد و با کیفیت نیازمند زیرساختی قوی، آمیخته با دانش و صنعت است، شرکت سدنا توجه زیادی را به این معقوله داشته است. واحد R&D سدنا از نیروهای جوان، توانمند و آگاه به فناوری‌های روز دنیا استفاده می کند تا محصولات خود را با جدیدتری دانش طراحی، تولید، تست هم گام سازد.

انتهای پیام/

۱۹ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید