شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۰۹

اخبار

نشست مشترک مهندس نادری‌منش و نماینده اصفهان در مجلس/ تاسیس دفتر نمایندگی صحا در اصفهان

نشست مشترک مهندس نادری‌منش و نماینده اصفهان در مجلس/ تاسیس دفتر نمایندگی صحا در اصفهان
در نشست مشترک مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته، با نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ظرفیت‌های استان اصفهان به عنوان یکی از صنعتی‌ترین استان‌های کشور مخصوصا در حوزه صنایع پیشرفته مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی صحا، در نشست مشترک مهندس محسن نادری‌منش مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته، با حجت‌الاسلام والمسلمین حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ظرفیت‌های استان اصفهان به عنوان یکی از صنعتی‌ترین استان‌های کشور مخصوصا در حوزه صنایع پیشرفته مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مهندس نادری‌منش در این جلسه ضمن تشریح ماموریت‌ها و اقدامات صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در سطح کشور بیان داشت: علاوه بر تولید صنایع پیشرفته، تولید همه‌جانبه و متوازن در مناطق مختلف کشور از اهداف اصلی این صندوق است و در این راستا مخصوصا با رویکرد جدید صندوق که حمایت بیش از پیش از صنایع پیشرفته از طریق حضورهای میدانی در صنایع است، تاسیس دفاتر نمایندگی استانی در دستور کار جدی قرار دارد.
گسترش چتر فعالیتی صندوق در استانهای کشور با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی هر استان هدف دیگری است که نادری‌منش به آن اشاره کرده و تاکید کرد: صنعت در کالبد تاریخ و فرهنگ استان اصفهان است و حضور پرتعداد صنایع پیشرفته در این استان نیز اهمیت آن را در این حوزه بیش از پیش برجسته می‌کند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست، اصفهان را یکی از مهم‌ترین قطب‌های صنعتی کشور برشمرده و بر لزوم تاسیس نمایندگی صحا در این استان برای حمایت هرچه بیشتر از صنایع پیشرفته اصفهان تاکید کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین میرزایی ماموریت صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در سال تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین را مهم توصیف کرده و گفت: امیدواریم با فراهم آمدن بستر فعالیت این صندوق در استان اصفهان، زمینه هرچه بیشتر شکوفایی در حوزه صنایع پیشرفته این استان فراهم شود.
تاسیس نمایندگی صحا در اصفهان، احصا و شناسایی شرکت‌های فعال حوزه صنایع دانش‌بنیان و ارتباط تنگاتنگ صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری این استان، از مهم‌ترین محورهای مورد تاکید دو طرف در این نشست بود و مقرر شد گام‌های جدی و عملی در این زمینه‌ها در تعامل با مقامات و مسئولین استانی صورت پذیرد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://www.airdfh.ir/u/12z

 

۱۸ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۵۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید