جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۰۸

اخبار

مهندس وطن‌دوست تاکید کرد:

لزوم بهره ‎گیری از ظرفیت صحا برای حمایت از صنایع شاخص استانها/ صحا رویکرد حضور میدانی را در پیش گرفته است

لزوم بهره ‎گیری از ظرفیت صحا برای حمایت از صنایع شاخص استانها/ صحا رویکرد حضور میدانی را در پیش گرفته است
عضو هیات مدیره صحا گفت: علاوه بر توسعه اقلیمی و جغرافیایی، در نظر داریم حیطه‌های حمایتی صندوق را فراتر برده و در رشته‌ها، حوزه‌ها و موضوعات جدید گسترش دهیم و می‌توان از ظرفیت صحا در توسعه و حمایت از این رشته ها نیز استفاده کرد.
به گزارش روابط عمومی صحا، مهندس حمید وطن‌دوست معاون فنی و اعتباری و عضو هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در نشست هم‌اندیشی مدیران استانی صحا ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در نظر دارد تا چتر حمایتی خود را از تهران و استان‌های مرکزی فراتر برده و گسترده‌تر کند تا بتوانیم در استان‌های دور از مرکز، بیشتر حضور پیدا کرده و تاثیرگذارتر باشیم و این امر همت نمایندگان استانی را می‌طلبد.

 

وی تاکید کرد: علاوه بر توسعه اقلیمی و جغرافیایی، در نظر داریم حیطه‌های حمایتی صندوق را از حوزه‌های سنتی  مانند الکترونیک و مخابرات و فن آوری اطلاعات و ... فراتر برده و در رشته‌ها، حوزه‌ها و موضوعات جدید گسترش دهیم که خوشبختانه هر استان در یکی از زمینه‌ها شاخص است و اگر به همت نمایندگان صحا , صنایع شاخص هر استان به صندوق معرفی شوند، می‌توان از ظرفیت صحا در توسعه و حمایت از این رشته ها نیز استفاده کرد.

 

وطن‌دوست ضمن اشاره به اینکه تسهیلات صحا پروژه‌محور است و باید مورد بررسی کامل قرار گیرند و این روند بطور طبیعی زمان‌بر است، تصریح کرد: با توجه به افزایش سرمایه صندوق و افزایش درخواست‌ها، طبیعتا روند بررسی‌ها طولانی می شود و به همین دلیل با همکاری نمایندگان صحا، یک مرحله غربالگری اولیه انجام و یک بررسی اولیه نسبت به طرح‌ها و تقاضاها صورت می گیرد و سپس جهت بررسی نهایی به این مدیریت ارجاع داده می‌شود.

 

عضو هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در پایان رویکرد جدید صحا را مراجعه به صنایع مختلف و دعوت از متقاضیان برای استفاده از تسهیلات صحا عنوان کرد.

 

انتهای پیام/
۱۱ اَمرداد ۱۴۰۱ ۲۱:۴۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید