چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۴۱

اخبار

دکتر ادیب تاکید کرد:

لزوم گسترش فعالیت‌های صحا در کل کشور

لزوم گسترش فعالیت‌های صحا در کل کشور
عضو هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته تاکید داشت که نمایندگان استانی نسبت به شناسایی زنجیره تولید در حوزه‌های مختلف صنایع پیشرفته فعالیت کرده و طرح‌ها و پیشنهادات را برای ایجاد زمینه‌های حمایتی به صندوق معرفی کنند.
به گزارش روابط عمومی صحا، دکتر هادی ادیب عضو هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در نشست هم اندیشی مدیران استانی صحا با تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، ضمن ابراز امیدواری نسبت به توسعه فرهنگ حمایت از شرکت‌های حوزه صنایع پیشرفته در سال مزین با عنوان «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال‌آفرین»، اظهار داشت: صندوق حمایت از صنایع پیشرفته از نمایندگان استانی خود درخواست دارد شرکت‌هایی که در حوزه صنایع پیشرفته فعال هستند را به صحا معرفی کنند تا این صندوق چتر حمایتی خود را مخصوصا در استان‌هایی که کمترین حمایت را از صحا دریافت کرده اند، بیشتر کند.

 

 وی تشریح فعالیت‌های صحا بر اساس اساسنامه و شرح وظایف را از اقدامات ضروری نمایندگان استانی بیان کرده و خاطرنشان کرد: صحا صندوقی کاملا دولتی است و نسبت به صندوق ‌های پژوهش و فناوری و پارک‌های فناوری رویکرد حمایتی متفاوت‌تری دارند.

ادیب با اشاره به ارتقای توان حمایتی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته اظهار داشت: با حضور اعضای هیات مدیره و مدیرعامل جدید، منابع صندوق افزایش یافته و امیدواریم بتوانیم این منابع را هم از جهت جغرافیایی و هم از حیث حوزه‌های مختلف صنعتی تخصیص خوب بدهیم و این نیازمند فعالیت نمایندگان استانی هست چون هر استان نیازمندی‌ها و توانمندی‌های متفاوتی دارد.
 
عضو هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته تاکید داشت که نمایندگان استانی نسبت به شناسایی زنجیره تولید در حوزه‌های مختلف صنایع پیشرفته فعالیت کرده و طرح ها و پیشنهادات را برای ایجاد زمینه‌های حمایتی به صندوق معرفی کنند.

انتهای پیام/

۱۱ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۸:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید