جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۴۰

اخبار

بازدید مدیرعامل صحا از 3واحد دانش‌بنیان مشهد

بازدید مدیرعامل صحا از 3واحد دانش‌بنیان مشهد
صندوق صحا با ارایه خدمات تسهیلاتی از جمله خرید دستگاه پیشرفته ، سرمایه در گردش، نمونه سازی، تسهیلات نمایشگاهی داخلی و خارجی قدم های موثری در جهت کمک به شرکت های دانش بنیان بر می دارد.

به گزارش روابط عمومی صحا، محسن نادری‌منش رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صحا در جمع مدیران صنایع پارک علم و فناوری مشهد بیان داشت: صندوق صحا با ارایه خدمات تسهیلاتی از جمله خرید دستگاه پیشرفته، سرمایه در گردش، نمونه سازی، تسهیلات نمایشگاهی داخلی و خارجی قدم های موثری در جهت کمک به شرکت های دانش بنیان بر می دارد.

نادری منش با حضور در پارک علم و فناوری بعد از دیدار با مدیران صنایع در این همایش، آشنایی با خدمات صندوق از ۳ واحد دانش بنیان بازدید کرد.

شرکت کارن افزارنوید پارسیان در حوزه طراحی و تولید انواع کانکتورهای الکتریکی، نظامی، پزشکی، ریلی با زمینه اشتغال بیش از بیست نفر، شرکت طاها قالب توس یکی از بزرگترین تولید کنندگان ایرانی مبدل های حرارتی صفحه‌‌‌ای در مشهد و همچنین شرکت احیا درمان پیشرفته اولین و تنها تولید کننده دستگاه‌های ونتیلاتور مراقبت ویژه و دستگاه های ماشین بیهوشی و تولید کننده دستگاه CT Scan در ایران با زمینه اشتغال بیش از ۴۰۰ نفر از متخصصین حوزه مهندسی پزشکی سه شرکتی هستند که از آنها بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/

۱۵ تیر ۱۴۰۱ ۱۸:۳۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید