جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۱۷

اخبار

حلول ماه رمضان ماه رحمت و غفران الهی مبارک باد

حلول ماه رمضان ماه رحمت و غفران الهی مبارک باد
و هذا شهر عظمته و کرمته و شرفته و فضلته علی الشهور
 
خدای بزرگ را شاکریم که بار دیگر فرصت ورود به خوان پرنعم رمضان المبارک را به ما عطا فرمود.
آری؛ نسیم خوشی وزیدن گرفت و هلال ماهی هویدا شد که در آن همه به ضیافت الهی دعوت شده ایم . درهای رحمت الهی بر روی بندگانش گشوده شده و شیاطین در غل و زنجیر گرفتار آمده اند تا در این عرصه نور و رحمت شرایط توشه برداری برای مهمانان حضرت حق فراهم باشد .
رمضان التیامی است بر زخم دلهای رنجیده از خواهشهای نفسانی و آغازیست بر بارش باران مغفرت، که خیل مؤمنان را به سفره " العفو و الرحمه " فرا می خواند تا با طلوع خورشید فطر و زمزمه " اللهم اهل الکبریاء و العظمه " رنگین کمان رضوان الهی را به نظاره بنشینند.
گاهِ نجوای مولای عارفان است که باب دعا به درگاه حق تعالی را برای بیچارگان مفتوح می بیند و راه رسیدن به معشوق را نزدیک ( ... و ابواب الدعاء الیک لصارخین مفتوحه ... و ان الراحل الیک قریب المساف)
پس گرامی بداریم سروش دعوت به میهمانی ذات اقدس اِله را و همراه شویم با ذکر الغوث ملائکه و الروح در لیالی قدر، خوشا به حال زاهدان همنوا با اهالی عرش الهی .
روابط عمومی شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته  با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه همکاران گرامی در این ماه پرفضیلت، از خدای بزرگ توفیق درک اوقات پرفیض این ماه را برای همگان مسئلت می نماییم. امیدوارم با سربلندی از این امتحان الهی به درآئیم و از ذخیره بی پایان رمضان ، توشه ای برای فردای خویش برداریم.
 
۱۴ فروردین ۱۴۰۱ ۰۹:۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید