جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۹:۲۷

اخبار

ولادت با سعادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر گرامی باد

ولادت با سعادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر گرامی باد

۱۳ رجب المرجب روز میلاد مولود کعبه حضرت علی (ع) آغازگر اشاعه عدالت و ولایت و اسوه ایمان، شجاعت، شهامت، اخلاص است، یگانه مردی که در خانه کعبه چشم به جهان گشود و در خانه خدا نیز به رستگاری و لقای معبود رسید.

بی تردید حضرت علی (ع) یاور راستین و همیشگی پیامبر اکرم (ص)، در تروبج دین اسلام و ارزش های الهی آن نقش بسزایی داشته و عدالت بزرگترین ویژگی این بزرگ مرد اسلام است.

زندگی سراسر برکت حضرت مولی الموحدین (ع) الگویی تمام‌عیار برای هر انسان پاک سرشت است و منش ایشان راهنمایی بی بدیل در تمامی اعصار برای سعادت دنیوی و اخروی پیروانشان محسوب می شود و ولادت با سعادت این حضرت به زیبایی و نکویی روز بزرگداشت مقام پدر هم نام گذاری شده است و فرصت ارزنده ای است تا زحمات و ایثارگری تمامی پدران این سرزمین را که خود را همواره وقف خانه و خانواده کرده اند را  ارج نهیم .

روابط عمومی شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته ولادت با سعادت امیر مومنان حضرت امام علی(ع)، اسوه خردورزان و حامی ستمدیدگان و محرومان و روز پدر را به عموم آزاد مردان جهان به ویژه  همکاران  محترم و گرانقدر در مجموعه صحا و همه فعالان عرصه صنایع پیشرفته کشور تبریک و تهنیت عرض می نماید .

۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ۱۰:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید