جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۵۹

اخبار

فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر گرامی باد

فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر گرامی باد

«بسم الله الرحمن الرحیم» 


(انا اعطیناک الکوثر ، فصل لربک وانحر، ان شانئک هو الابتر)

 


بیستم جمادى الثانی سالروز ولادت گوهر تابناکی است که به فرمایش حضرت امام خمینى (قدس سره): افتخار خاندان وحى و خورشیدى  است که بر تارک اسلام عزیز مى درخشد، زنى که عالم به او افتخار دارد و اگر روزى باید "روز زن"باشد، چه روزى والاتر و افتخارآمیزتر از  روز ولادت با سعادت فاطمه زهرا علیهاالسلام.

پیرامون شخصیت وجودی و مقام معنوی فاطمۀ زهرا (س) بسی کتاب ها نگاشته شده و سخن های فراوانی بیان شده است اما اگر هزاران برابر آن نیز در قلمرو ذهن و اندیشه بشر به صورت گفتار یا نوشتار درآید باز هم  قطره ای از اقیانوس بی کرانه فضیلت های آن حضرت را نمی تواند به تصویر بکشد.

جایگاه و مقام دختر مکرم پیامبر اعظم(ص)، حضرت فاطمه زهرا(س) نزد پروردگار از نزول «آیـــه تطهیر»، «آیه مباهله»، «آیه مودّت» و سوره «کوثر» به دست می آید. شخصیتی که بر طبق این آیات از هرگونه ناپاکی، منزه بوده و منبع و مصداق خیر کثیر است. 

تفکر در زندگانی و سیره فاطمه زهرا (س) دارای آثار و نتایجی است که الگوگزینی از ایشان می تواند منشأ خیر و برکت در زندگی زنان و مردان مسلمان باشد.

فرا رسیدن سالروز ولادت فرخنده و با سعادت اسوه عصمت و طهارت، حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و همچنین سالروز تولد معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) را به تمامی همکاران محترم به ویژه بانوان گرامی شاغل در شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال سربلندی و موفقیت بانوان ایران زمین را در همه عرصه های زندگی مسالت داریم

 

                                                                                                                  روابط عمومی صحا

۲ بهمن ۱۴۰۰ ۱۲:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید