جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۵۱

اخبار

بازدید مدیر عامل صحا از ۳ واحد صنعتی دانش بنیان در استان های تهران و البرز

بازدید مدیر عامل صحا از ۳ واحد صنعتی دانش بنیان در استان های تهران و البرز
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته کشور از سه واحد صنعتی دانش بنیان فعال در حوزه صنایع پیشرفته در استان های تهران و البرز بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی صحا، رضا نقی پور اصل در ادامه برنامه های بازدید از صنایع پیشرفته کشور با همراهی مدیران و کارشناسان صندوق حمایت از صنایع پیشرفته، صبح روز چهارشنبه سوم آذر ماه با حضور در شهرک صنعتی سیمین دشت استان البرز  از شرکت آرد تک کرج که بزرگترین شرکت خصوصی تولید آرد و پیشرو در تولید آردهای خبازی،صنعتی و صنفی می باشد بازدید کرد.
رئیس هیات مدیره صحا و هیات همراه سپس با حضور در احمد آباد مستوفی استان تهران  از کارخانه شرکت فناوران نانو مقیاس و شرکت فناور هوای پاک امرتات دارای دو  خط تولید پیشرفته شامل ماشین تمام اتوماتیک ماسک سه لایه جراحی نانو الیاف دار و ماشین آلات های اسپید تولیدی ماسک فیلتردار N99 مدل وی تایپ بازدید کردند.
نقی پور اصل ضمن بازدید از خط تولید و قسمت های مختلف این شرکت های دانش بنیان در نشست با مدیران این مجموعه ها از نزدیک با مشکلات آنان آشنا و دستورات لازم را جهت کمک به حل مشکلات این سه شرکت صادر کرد.
شرکت فناوران نانو مقیاس از سازندگان مطرح و صادر کننده برتر دستگاه های الکتروریسی و تامین کننده نانو الیاف بهینه شده در سطح کشور می باشند که دارای خطوط تولیدی ماسک سه لایه و سه بعدی فیش تایپ مبتنی بر نانو الیاف با برند ریما در مدل هایN95/N99 در سطح بازار داخلی و خارجی می باشد که علاوه بر تامین بازار داخلی محصولات خود را به شرق آسیا نیز صادر می کند.
شرکت هوای پاک امرتات با حمایت صندوق حمایت از صنایع پیشرفته اقدام به نصب و راه اندازی دستگاه تولید ماسک سه لایه سرجیکال گرین لایف با ظرفیت تولید ۱۰۰ عدد در دقیقه کرده است و تاکنون توانسته در کمک به حفاظت فردی هموطنان به ویژه در محیط های پر خطر در زمان اوج کرونا خدمات ارزنده ای را ارائه نماید. همچنین دومین خط تولید این شرکت که در نوع خود در منطقه خاورمیانه کم نظیر است نصب و راه اندازی ماشین تمام اتوماتیک های اسپید تولید ماسک شش لایه N95/ N99 فیلتردار گرین لایف بوده که قابلیت تولید ۳۰ عدد ماسک در دقیقه طبق ارزیابی شرکت استاندارد بین المللی SGS با کیفیت ممتاز را داشته است و حدود روزانه ۱۰/۰۰۰ عدد ماسک N99 میکرو نانو الیاف دار را دارد و تاکنون به بیش از ۶۰ مرکز درمانی و بیمارستانی محصولات باکیفیت را ارائه کرده است. شرکت تولیدی هوای پاک امرتات با همکاری و مشارکت شرکت فناوران نانو مقیاس به صورت کار گروهی فناورانه توانسته اند با سرمایه گذاری، نصب و راه اندازی این دستگاه پیشرفته، نانو الیاف مورد نیاز این خطوط تولید ویژه را تامین نموده و ماسک های مدل وی تایپ و جی تایپ را تولید کنند که ضمن تامین ماسک مورد نیاز مراکز درمانی داخل به کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز صادر نماید .

 

بازدید

بازدید ۳

بازدید نانو مقیاس  24
بازدید نانو مقیاس  19
بازدید نانو مقیاس  13

pp

عکس: پیام گل سرخ

۴ آذر ۱۴۰۰ ۱۳:۴۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید