جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۷:۰۷

اخبار

حمایت از انرژی های نو و تجدید پذیر توسط صحا

حمایت از انرژی های نو و تجدید پذیر توسط صحا
نشست تخصصی بررسی اولویت حمایتی و قرار گیری طرح های احداث نیروگاه های تجدید پذیردر حوزه صنایع پیشرفته و سرفصل های حمایتی صندوق برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی صحا در این نشست که در سالن شهیدان باکری، به ریاست نقی پور اصل رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت ازصنایع پیشرفته و با حضور مدیران و کارشناسان صندوق  برگزارگردید ابعاد مختلف   حوزه انرژی های نو و تجدید پذیر و آخرین تحولات و دستاوردها در حوزه فناوری های پیشرفته خورشیدی به ویژه چگونگی حمایت از این حوزه بر اساس سرفصل های اساسنامه صندوق مورد بحث و بررسی کارشناسی قرار گرفت. 
مدیر عامل صحا در این نشست با اشاره به نیاز کشور به تولید برق ، بر حمایت از  شرکت های فعال در حوزه انرژی های نو و تجدید پذیر تاکید کرد.
رئیس هیات مدیره صحا ضمن توصیه به تسهیلگری و کوتاه کردن فرآیند ها در ارائه خدمات به شرکت ها خواستار کلان نگری ، توجه به مسئولیت های اجتماعی و ریسک پذیری در حمایت از شرکت های فعال در این حوزه  شد.

شهیاد آبنار و مهدی فرنیان اعضای هیات مدیره صندوق نیز در این جلسه با اشاره مشکلات پیش روی کشور در تامین نیروی برق، بر استفاده از ظرفیت های صحا در حمایت از شرکت های فعال در حوزه انرژی های نو و تجدیدپذیر در راستای تامین برق مورد نیاز کشور  تاکید کردند.

در پایان این نشست مقرر گردید به منظور تسریع و تسهیل در بررسی طرح ها و ارائه خدمات به شرکت های فعال در حوزه انرژی های نو و تجدید پذیر ظرفیت ها و تجارب سایر دستگاه ها مانند معاونت پژوهشی وزارت علوم ، پژوهشگاه نیرو و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز مورد استفاده قرار گیرد   
 

 

a8

a11
a9
a7

a3
a1

۳۰ آبان ۱۴۰۰ ۲۱:۳۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید