جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۰:۱۴

اخبار

نقی پور اصل در نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی وزارت صمت:

اطلاع رسانی صحیح عملکردها موجب دلگرمی جامعه می شود

اطلاع رسانی صحیح عملکردها موجب دلگرمی جامعه می شود
جلسه شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی سازمان ها، شرکت ها و موسسات تابعه وزارت صمت در سالن شهیدان باکری شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی صحا؛ رضا نقی پور اصل مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در این جلسه ضمن خیر مقدم به مدیران روابط عمومی دستگاه های تابعه به معرفی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و تشریح اهم اقدامات صورت گرفته در دو سال اخیر در این مجموعه پرداخت .
مدیرعامل صحا با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی در سازمان گفت: روابط عمومی گوش شنوا ، چشم بینا و زبان گویای هر سازمانی است و نقش کلیدی در ایجاد تعامل بین کارکنان سازمان، تقویت فرهنگ سازمانی ، معرفی و ارتقای وجهه  سازمان در نزد افکار عمومی جامعه را بر عهده دارد، لذا فعالان در این حوزه باید همواره با آگاهی از این مسئولیت سنگین، در راستای پیشبرد اهداف سازمان برنامه ریزی و تلاش نمایند.
رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با اشاره به اقدامات صورت گرفته در روابط عمومی صندوق افزود: با توجه به اهمیت جایگاه روابط عمومی در سازمان اقدام به تدوین سند جامع روابط عمومی صحا کردیم  و امروز اخبار صندوق در مقایسه با گذشته بازتاب قابل توجهی در رسانه های مختلف کشور داشته و انتظار می رود این روند تعامل با رسانه ها به منظور معرفی خدمات  صندوق به جامعه بیش از پیش ادامه داشته باشد.
نقی پور اصل  با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی صحیح  عملکرد دستگاه ها خاطرنشان کرد : در روز های حساس کنونی که جامعه بیش از پیش نیازمند آرامش می باشد و انتشار خبرهای نادرست و گاها مغرضانه درزمینه های مختلف، موجب سلب آرامش روانی جامعه می شود، انعکاس صحیح تلاش ها و خدمات صادقانه مجموعه وزارت صنعت معدن و تجارت می تواند از این استرس ها کاسته و افکار عمومی را نسبت به این تلاش ها دلگرم نماید.
وی در پایان از اخذ ساختار سازمانی و تشکیلات تفصیلی، تدوین سند جامع استراتژیک،ایجاد نمایندگی های صندوق در استان های مختلف کشور ، تدوین سند جامع استراتژیک صحا، تدوین سند مسئولیت اجتماعی، امضا و عملیاتی نمودن بیش از 52 تفاهم نامه با مراکز علمی و دانشگاهی و رکورد شکنی در اعطای تسهیلات و صدور ضمانتنامه ها، جذب نخبگان دانشگاهی و تشکیل کمیته های تخصصی به عنوان اهم اقدامات دوران مدیریت خود در صندوق حمایت از صنایع پیشرفته نام برد.
محمد حسن ترابی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت نیز در این نشست اقدامات صورت گرفته در صندوق حمایت از صنایع پیشرفته را مایه دلگرمی فعالان این حوزه دانست و از زحمات نقی پور اصل و مجموعه صندوق حمایت از صنایع پیشرفته تشکر کرد. 

 

نشست روابط عمومی های وزارت صمت  15

نشست روابط عمومی های وزارت صمت  17

نشست روابط عمومی های وزارت صمت  18

نشست روابط عمومی های وزارت صمت  16
نشست روابط عمومی های وزارت صمت  8

 
۲۵ آبان ۱۴۰۰ ۱۶:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید