جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۰:۴۸

اخبار

در اولین برنامه از سفر استانی نقی پور اصل به استان اردبیل صورت گرفت:

نشست تخصصی مدیرعامل صحا با واحدهای فناور و دانش بنیان استان اردبیل

نشست تخصصی مدیرعامل صحا  با واحدهای فناور و دانش بنیان استان اردبیل
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در سفر به استان اردبیل با حضور در جمع نخبگان دانشگاهی و مدیران واحد های فناور و دانش بنیان، از آمادگی صحا برای کمک به توسعه صنایع پیشرفته این استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی صحا؛ مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته صبح روز چهارشنبه 19 آبان ماه به منظور افتتاح دفتر نمایندگی صحا در استان اردبیل و بازدید از صنایع فناور و هایتک این استان، با همراهی جمعی از مدیران و کارشناسان صندوق وارد اردبیل شد و مورد استقبال مقامات استانی و شهرستانی قرار گرفت.
رئیس هیات مدیره صحا در اولین برنامه از این سفر با حضور در دانشگاه محقق اردبیلی در جمع نخبگان دانشگاهی و مدیران واحد های دانش بنیان حاضر در پارک علم و فناوری و مراکز رشد این استان حاضر شد.
در این نشست که رییس سازمان صمت استان اردبیل ، روسای مراکز رشد واحد های فناور دانشگاه ها، مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه محقق اردبیلی، رییس بنیاد نخبگان استان و جمعی از مدیران و کارشناسان صحا مدیرعامل صحا را همراهی می کردند، رضا نقی پور اصل به معرفی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته، به تشریح خدمات و نقش صحا در توسعه صنایع هایتک کشور پرداخت و هدف از این سفر را کمک به رشد و توسعه صنایع هایتک و پیشرفته استان اردبیل عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته کشور، از اردبیل به عنوان استانی اصیل، با فرهنگ و دارای پیشینه علمی غنی یاد کرد و ابراز امیدواری کرد ایجاد دفتر نمایندگی صحا در این استان و توسعه همکاری بین مراکز علمی، دانشگاهی و صنعتی اردبیل با صندوق حمایت از صنایع پیشرفته بتواند به توسعه رشد بیش از پیش صنایع هایتک در این استان منجر شود
 رئیس هیات هیات مدیره صحا کمک به جذب سرمایه گذاری خارجی در صنایع پیشرفته، تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی، انتقال فناوری، ارائه خدمات مشاوره ای و صنعتی در زمینه های فنی، ایجاد خوشه صنایع پیشرفته، کمک به توسعه پژوهش های علمی و فناوری مرتبط با صنایع پیشرفته، ارائه تسهیلات مالی ، ضمانت نامه ها و حمایت از پایان نامه های تخصصی و کاربردی دانشجویی را از جمله حمایت های مادی و معنوی صندوق از واحدهای فناور،دانش بنیان و صنایع پیشرفته برشمرد.
 
صادقی سازمان صمت استان اردبیل نیز در این نشست ضمن خیر مقدم به مدیرعامل صحا و هیات همراه، ایجاد دفتر نمایندگی در استان اردبیل را اتفاقی مهم برای صنعت استان دانست و گفت: تکنولوژی به سرعت در حال تغییراست و آینده جای صنایع سنتی نیست لذا باید از فرصت پیش آمده برای حمایت از صنایع موجودو ایجاد صنایع پیشرفته در استان نهایت استفاده را بکنیم
صادقی خاطرنشان کرد ۳۰۰ طرح برای احداث داریم که بیش از ۱۵۰ مورد در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید و بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده هر هفته دو واحد از آنها  بهره برداری می رسد.
وی در ادامه یادآور شد، هدف سازمان صمت استان این است تا بتوانیم با داشتن صنایع پایدار یه متوسط کشوری برسیم واستان اردبیل نیز جزو استانهای صنعتی محسوب شود.
در ادامه این جلسه مدیران مراکز منتخب دانش بنیان فعال در مراکز رشد، دانشگاه ها و پارک علم و فناوری اردبیل به معرفی واحدهای خود پرداختند.

 

نشست تخصصی با واحدهای فناور اردبیل  19

نشست تخصصی با واحدهای فناور اردبیل  24

نشست تخصصی با واحدهای فناور اردبیل  13

نشست تخصصی با واحدهای فناور اردبیل  4

نشست تخصصی با واحدهای فناور اردبیل  14

  

 

عکس : پیام گل سرخ

 

۱۹ آبان ۱۴۰۰ ۱۳:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید