پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۶:۰۱

اخبار

نقی پور اصل در دیدار مدیران و کارکنان واحد برنامه ریزی صحا:

با برنامه ریزی و هدفگذاری صحیح رکورد های دو دهه گذشته را جابجا کردیم

با برنامه ریزی و هدفگذاری صحیح رکورد های دو دهه گذشته را جابجا کردیم
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در نشستی با کارکنان واحد برنامه ریزی صحا بر توجه به اهمیت برنامه ریزی و هدفگذاری صحیح تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی صحا، رضا نقی پور اصل در این جلسه با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی گفت: پایه اساسی همه توابع مدیریتی برنامه ریزی است که شامل ایجاد و تعیین اهداف و تعریف روش هایی است که باید منجر به دستیابی به این اهداف بشوند. بنابراین برنامه ریزی یک رویکرد منطقی برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده است. 
مدیرعامل صحا افزود: ایجاد واحد برنامه ریزی در صندوق یکی از اقدامات مهمی بود که در دو سال اخیر با جدیت دنبال شد و خوشبختانه ایجاد آن دستاوردهای خوبی برای صحا در پی داشته و خواهد داشت .
رئیس هیات مدیره صحا تاکید کرد : واحد برنامه ریزی  به طور معمول باید با تعامل با سایر واحدها، در جهت اهداف دراز مدت و کوتاه مدت برای آینده برنامه ریزی کنند و  این نه تنها ثبات و اطمینان را برای مجموعه به ارمغان می آورد، بلکه به معنای هدف و جهت یکپارچه برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده نیز می باشد.

در ادامه این نشست شهیاد آبنار مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات و روسای ادارات و کارشناسان هرکدام به ایراد سخن پرداخته و نظرات خود را ارائه نمودند.

 

n5

n2

n6

n3

n7

 

عکاس: پیام گل سرخ
۱۱ آبان ۱۴۰۰ ۱۳:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید