پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۲۱:۵۰

اخبار

در دیدار نقی پور اصل و ربیعی مورد تاکید قرار گرفت:

استفاده از ظرفیت صحا جهت توسعه صنایع پیشرفته استان البرز

استفاده از ظرفیت صحا جهت توسعه صنایع پیشرفته استان البرز
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در سفر به استان البرز از آمادگی این صندوق جهت کمک به توسعه صنایع پیشرفته این استان خبر داد
به گزارش روابط عمومی صحا؛ مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته صبح روز دوشنبه 19 مهرماه به منظور بازدید از صنایع فناور و هایتک استان البرز، با همراهی جمعی از مدیران و کارشناسان صندوق وارد شهرستان کرج شد و مورد استقبال مقامات استانی و شهرستانی قرار گرفت.
رئیس هیات مدیره صحا و هیات همراه در نخستین بخش از برنامه این سفر با حضور در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با رئیس این سازمان و معاونین وی و همچنین مدیران شرکت شهرک های استان البرز دیدار و گفتگو کرد .
رضا نقی پور اصل در این دیدار ضمن معرفی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته، به تشریح خدمات و نقش صحا در توسعه صنایع هایتک کشور پرداخت .
رئیس هیات مدیره صحا استان البرز را یکی ازقطب های مهم صنعتی کشور دانست و بر لزوم توجه ویژه به صنایع هایتک و ارتقاء جایگاه صنایع پیشرفته در این استان تاکید کرد .
رامین ربیعی رئیس سازمان صمت استان البرز نیز در این نشست ضمن خیر مقدم به مدیرعامل صحا و هیات همراه گزارشی از آخرین وضعیت صنایع پیشرفته استان ارائه کرد.
رئیس سازمان صمت استان البرز صندوق حمایت از صنایع پیشرفته را یکی از بازوان پرتوان حمایتی وزارت صمت عنوان کرد که با پشتیبانی و حمایت از صنایع پیشرفته موجب دلگرمی بیش از پیش فعالان این حوزه از صنعت شده است .
در پایان این نشست رضا نقی پور اصل و رامین ربیعی بر توسعه همکاری های متقابل و استفاده از ظرفیت صحا جهت توسعه صنایع پیشرفته استان البرز تاکید کردند.

 

سفر استانی البرز  4

سفر استانی البرز  7

سفر استانی البرز  6

 
۱۹ مهر ۱۴۰۰ ۲۰:۵۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید