جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۰:۲۹

اخبار

پیام تبریک مدیرعامل صحا به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

پیام تبریک مدیرعامل صحا به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت
به گزارش روابط عمومی شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته، متن پیام نقی پور اصل به شرح ذیل می باشد:
                                                                        بسم الله الرحمن الرحیم
 
هفته دفاع مقدس یادآور حادثه اى عظیم و به بار نشستن نتایجى عظیم‏تر در مسیر انقلاب ماست و هیچگاه از ذهن ملت محو نخواهد شد. (مقام معظم رهبری)
 
 
دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران، نمادی از فرزانگی ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.
 
زیباترین فصل این فرهنگ، خالقان این حماسه عظیم اند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدّسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود. دفاع مقدس از طرفی زمینه ساز فرهنگ مقدسّی شد که طریق اتّصال به ملکوت را هموار کرد.
یکی از مقاطع سرنوشت سازی که ملت رشید ایران هوشمندانه در آن حضور یافت و سهم مهمّی در رسالت تاریخی خود ایفا نمود، دوران «دفاع مقدس» بود. بی تردید این اراده خلل ناپذیر به عنوان یکی از افتخارات ماندگار تاریخ حماسه آفرینی های ملّت ایران به ثبت خواهد رسید.

سلام و درود خدا و اولیای خدا بر شهیدان،آن اسطوره های مقاومت و آن مجاهدین عظیم الشان امروز فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت توانسته ایران اسلامی را از گزند کینه توزی های استکبار جهانی مصون نگاه داشته و راه تعالی و پیشرفت جامعه به سمت اهداف والای نظام مقدس جمهوری سلامی را هموار سازد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های همه شهیدان والامقام، رزمندگان و ایثارگران ، مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روزافزون مردم شریف ایران اسلامی مسآلت می‌نمایم. 
                                                                                                                                             رضا نقی پور اصل
۳۰ شهریور ۱۴۰۰ ۱۸:۳۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید