پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۴:۱۴

اخبار

استقبال صنایع پیشرفته آذربایجان غربی از فعالیت نمایندگی صحا

استقبال صنایع پیشرفته آذربایجان غربی از فعالیت نمایندگی صحا
افتتاح دفتر و فعالیت نمایندگی صحا در استان آذربایجان غربی موجب دلگرمی و استقبال فعالان حوزه صنایع پیشرفته در این استان شده است
به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته  از ارومیه؛ 15 بهمن ماه سال 1399 روز ارزشمندی برای صنایع پیشرفته استان آذربایجان غربی بود، در این روز دفتر نمایندگی صحا با حضور مقامات استانی و شهرستانی به دست رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته کشور افتتاح گردید و با استقبال فعالان صنایع هایتک و پیشرفته استان روبرو شد.
 علی حضرتی نماینده صحا در ارومیه، در خصوص شروع فعالیت این نمایندگی گفت: افتتاح دفتر نمایندگی صحا در آذربایجان غربی اتفاق بزرگی بود، با شروع به کاررسمی فعالیت صندوق در استان، معرفی خدمات از طریق کارتابل اداری به تمام سازمانها و نهادهای همکار، دانشگاه ها، پارک های علمی و فناوری و واحدهای تولیدی و همچنین از طریق فضای مجازی در گروه های مختلف اطلاع رسانی گردید.
حضرتی افزود:  دراین مدت برنامه ها و نشست های مختلفی با فعالان حوزه صنایع فناور و پیشرفته و همچنین جلسات مشترکی با پارک علم و فناوری آذربایجان غربی و مدیران شرکت های حاضر در این پارک برگزار و خدمات صحا و نحوه بهره مندی از آن ها را تشریح کردیم.
نماینده صحا استقبال از خدمات صحا را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: در این مدت از 20 واحد متقاضی تسهیلات بازدید کرده و شرایط آن ها مورد ارزیابی قرار گرفت که نهایتا 3 واحد جهت اخذ تسهیلات به صندوق معرفی شدند.
وی استان آذربایجان غربی را یکی از قطب های صنایع پیشرفته در شمالغرب کشور دانست و گفت: این استان با وجود دانشگاه های صنعتی، نیروی جوان خلاق و نخبه وسایر ظرفیت ها یکی از مناطق است که می تواند با بهره گیری از حمایت های صحا تبدیل به یکی از قطب های مهم صنایع هایتک در کشور گردد.

 

 

 
۱۰ شهریور ۱۴۰۰ ۱۳:۱۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید