جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۵:۵۱

اخبار

عضو هیات مدیره صحا تاکید کرد:

توجه به سلامت زنان یکی از ضرورت های مهم جامعه امروز ماست

توجه به سلامت زنان یکی از ضرورت های مهم جامعه امروز ماست
عضو هیات مدیره صحا از آمادگی این صندوق در افزایش حمایت از بانوان کارآفرین فعال در حوزه صنایع فناور و دانش بنیان خبر داد
به گزارش روابط عمومی صحا؛ در مراسم افتتاح و راه‌اندازی کلینیک مشاوره زنان و خانواده، کلینیک کسب‌وکار و میزخدمت برای بانوان شاغل در وزارت صمت که با حضور قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی، مشاور وزیر صمت در امور بانوان و خانواده ، جمعی مدیران ارشد وزارتخانه و مشاورین زنان و خانواده دستگاه های تابعه وزارت صمت برگزار شد محمد صادق مفتح قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی با تبریک افتتاح این کلینیک گفت: تنوع فعالیت ها و کسب و کارها برای بانوان در وزارت صمت باعث شده است تا وزارتخانه در زمینه کمک به بانوان جایگاه ویژه ای نسبت به سایر دستگاه ها داشته باشد و افتتاح این مرکز که کار بسیار ارزنده ای است، می تواند در دلگرمی و ارتقای بهره وری و توان کاری بانوان تاثیر بسزایی داشته باشد.
دکتر شهیاد آبنار عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته نیز در این نشست ضمن تبریک افتتاح این کلینک گفت : یکی از شاخص های مهم در جامعه ما ضرورت و لزوم توجه به سلامت روان زنان است.
 
آبنار افزود : خانواده سالم نیاز به زنان سالم و مادران سالم دارد و افتتاح این کلنیک و مجموعه های مشابه اقدام مبارکی است که می تواند به ارتقای سطح توانمندی و امید به زندگی بانوان در کشور کمک شایانی نماید.
 
آبنار در ادامه از اعلام آمادگی صحا برای حمایت از بانوان کارآفرین در حوزه صنایع دانش بنیان و فناور خبر داد و افزود: صندوق حمایت از صنایع پیشرفته همواره در حمایت از بانوان فعال در حوزه صنایع هایتک پیشگام بوده و هم اکنون نیز آمادگی هرگونه همکاری با بانوان کار آفرین فعال در حوزه های مختلف صنایع دانش بنیان و هایتک را در زمینه پرداخت تسهیلات با نرخ ترجیحی و همچنین صدور انواع ضمانت نامه ها با شرایط سهل تر نسبت به شبکه بانکی کشور را دارد.
لازم به ذکر است خانم زینب شیرمحمدی مشاور مدیرعامل صحا در امور بانوان و خانواده، عضو هیات مدیره صندوق حمایت حمایت از صنایع پیشرفته را در این نشست همراهی می کرد.
فاطمه سادات حسینی مشاور وزیر صمت در امو زنان و خانواده نیز در این نشست گفت : با توجه به اهمیت موضوع سلامت جسمی و آرامش روحی کارکنان و تاثیرات آن در افزایش توان و انگیزه کاری و همچنین ایجاد امنیت در بین بانوان شاغل وزارتخانه و نیز آثار آن در سلامت خانواده‌ و نهایتا در نشاط جامعه، این موضوع مورد توجه دفتر امور زنان و خانواده وزارت صمت قرار گرفت که خوشبختانه با پیگیری‌های دفتر امور زنان و خانواده وزارت صمت و حمایت‌هایی که از طرف وزارتخانه انجام شد، امروز شاهد افتتاح کلینیک مشاوره و سلامت خانواده در وزارت صمت هستیم .
گفتنی است در این مراسم ضمن افتتاح از کلینیک‌های یادشده و میز خدمت، از جمعی از مشاورین بانوان در امور زنان و خانواده نیز تقدیر شد.

 

افتتاح کلینیک خانواده  7

افتتاح کلینیک خانواده  3

افتتاح کلینیک خانواده  8

افتتاح کلینیک خانواده  6

۱۴ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید