پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۴۶

اخبار

در جلسه شورای مدیران صحا تاکید شد:

لزوم ارتقای جایگاه صحا در دولت الکترونیک

لزوم ارتقای جایگاه صحا در دولت الکترونیک
جلسه شورای مدیران شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی صحا جلسه شورای مدیران شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران قسمت های مختلف صحا به ریاست رضا نقی پور اصل برگزار شد.
نقی پور اصل در ابتدای این نشست ضمن تبریک عید غدیر خم و میلاد امام موسی کاظم (ع) از زحمات مدیران و کارکنان صحا که در شرایط کرونایی در راستای رسیدن به اهداف صندوق تلاش می کنند تقدیر و تشکر کرد.
مدیرعامل صحا تصویب ساختار صندوق صنایع پیشرفته را یکی از اقدامات بزرگ و ارزشمند دوره مدیریت فعلی این مجموعه دانست و گفت: در این دوره از مدیریت صحا با تلاش و پیگیری های مجدانه توانستیم بعد از 25 سال ساختار سازمانی صندوق را تدوین و به تصویب دستگاه های ذیربط برسانیم و امروز با افتخار اعلام می نمایم که صندوق صحا دارای هویت روشن و سمت ها و شرح مشاغل مشخص می باشد .
رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته بر تقویت فرهنگ سازمانی صحا تاکید و اظهار داشت: در دوسال اخیر اقدامات زیادی در باب تکریم ارباب رجوع و تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به متقاضیان صورت گرفته است با این حال لازم میدانم مجددا براحساس مسئولیت از خود گذشتگی بیشتر، تشخیص صحیح اولویت ها و پاسخگویی به موقع و شفاف به متقاضیان تاکید نمایم.
مدیرعامل صحا ارائه خدمات الکترونیک را یکی از اصول مهم تکریم ارباب رجوع و تسهیلگری دانست و بر ارتقای رتبه صحا در دولت الکترونیک تاکید کرد. نقی پور اصل در پایان با اشاره به استقرار دولت جدید ابراز امیدواری کرد که این دولت در پیشبرد اهداف خود موفق بوده و در دوره استقرار خود بتواند گرهی از مشکلات اقتصادی کشور باز کرده، شاهد گشایش بیشتر در امور باشیم.
در ادامه این جلسه هریک از مدیران بخش های مختلف صحا، گزارشی از اقدامات مهم صورت گرفته در واحد های تحت مدیریت خود را ارائه و درخصوص موضوعات مطروحه اظهار نظر کردند .
در جلسه امروز شورای مدیران مسائلی از قبیل پیگیری تفاهم نامه صحا با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، انجام تکالیف مربوط به مجمع عمومی و راه های ارتقاء رتبه صحا در دولت الکترونیک مورد بحث و بررسی حاضرین قرار گرفت.  

 

شورای مدیران صحا 5

 

شورای مدیران صحا 8

شورای مدیران صحا 6

 

شورای مدیران صحا 9

۱۱ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۱۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید