پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۲۱:۵۳

اخبار

در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در قم مطرح کرد:

نقی پور اصل: آماده هر نوع همکاری با بخش خصوصی جهت توسعه اقتصاد دانش بنیان هستیم

نقی پور اصل: آماده هر نوع همکاری با بخش خصوصی جهت توسعه اقتصاد دانش بنیان هستیم
جلسه شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی در استان قم با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی صحا، رضا نقی پور اصل  در این نشست که با حضور مقامات دولتی استان قم،  اعضای اتاق های بازرگانی و فعالان اقتصادی و صنعتی بخش بخصوصی و به ریاست استاندار قم برگزار گردید، توجه به فناوری  و نوآوری در صنایع را  یکی از مهمترین راه های توسعه صنعتی کشور دانست.
 
رئیس هیات مدیره صحا تولید کالای با کیفیت ، کاهش هزینه های تولید و ایجاد مزیت رقابتی را سه ویژگی مهم صنایع پیشران عنوان کرد و خواستار توجه بیشتر و سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه صنایع هایتک و فناور شد.
مدیرعامل صحا استان قم را یکی از استان های با ظرفیت بالا توصیف کرد که با دارا بودن شهرک های صنعتی بزرگ و مجهز، قرار گرفتن در شاهراه استان های صنعتی کشور و نزدیکی به مرکز کشور می تواند به قطب صنایع دانش بنیان و هایتک کشور تبدیل گردد.
 نقی پور اصل درپایان با تاکید بر تقویت اقتصاد دانش بنیان کشور جهت عبور از اقتصاد نفتی و همچنین عقب نماندن از قافله  اقتصاد در حال رشد دنیا، از آمادگی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته کشور جهت هرنوع همکاری در راستای توسعه اقتصاد دانش بنیان با رویکرد توسعه فناوری های نوین در کشور خبر داد.
بهرام سرمست استاندار قم نیز در این نشست ضمن خیر مقدم به نقی پور اصل و هیات همراه ، حضور وی را در استان فرصتی مغتنم برای فعالان اقتصادی این استان دانست که بتوانند از ظرفیت این صندوق جهت توسعه صنایع پیشرفته استان قم استفاده نمایند.
استاندار قم رابطه دولت با بخش خصوصی را رابطه ای مستقیم و بدون هرگونه مرزبندی دانست و ابراز امیدواری کرد این گونه نشست ها بتواند با ایجاد هم افزایی بیشتر بین بخش های دولتی و خصوصی به رشد و شکوفایی اقتصادی استان منجر شود.

 

شورای گفتگوی قم 2

شورای گفتگوی قم 3

شورای گفتگوی قم 5

۲۳ تیر ۱۴۰۰ ۰۹:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید