جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۲۵

اخبار

دیدار رییس مرکزنوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات وزارت صمت با مدیرعامل صحا

دیدار رییس مرکزنوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات وزارت صمت با مدیرعامل صحا
رییس مرکزنوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات وزارت صنعت،معدن و تجارت با حضور در شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با مدیرعامل صحا دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی صحا رضا نقی پور اصل در ابتدای این دیدار ضمن خیر مقدم به مرتضی احسانی، گزارشی از اهم اقدامات صورت گرفته در زمینه تحول ساختاری در صندوق حمایت از صنایع پیشرفته ارائه کرد.
رئیس هیات مدیره صحا تعیین ماهیت حقوقی صندوق و تدوین و تصویب ساختار سازمانی صندوق را دو اقدام بسیار مهم در حوزه توسعه مدیریت منابع انسانی دانست گفت: این دو گام اساسی و مهم در بیش از دو دهه از فعالیت صندوق برای اولین بار این دوره از مدیریت صحا صورت گرفت و در حوزه اصلاح ساختار سازمانی پس از پیگیری های فراوان از سازمان اداری و استخدامی کشور موفق به تصویب آن در قالب چارت سازمانی پیشنهادی شده و هم اکنون نیز پیگیر تحقق قطعی و پیاده سازی آن هستیم .
مدیرعامل صحا منابع انسانی را سرمایه های اصلی صندوق دانست و افزود: در حوزه تحول اداری همزمان با انجام اقدامات مهم و تاثیر گذار برای ارائه خدمات بهتر به متقاضیان ، نگاه ویژه ای به توسعه منابع انسانی داریم و در کنار به کارگیری نیروهای متخصص و نخبه دانشگاهی سعی کرده ایم علیرغم محدودیت های فراوان در زمینه های مختلف از قبیل آموزش، افزایش بهره وری، معیشت و رفاه کارکنان گام های خوبی برداریم.
نقی پور اصل در پایان این نشست با تقدیر از  همکاری معاونت توسعه مدیریت و همچنین مرکز تحول اداری و نو سازی وزارت صمت گفت: لازم میدانم از زحمات آقایان دکتر احسانی، علیخانی و خانم توکلی و سایر همکاران عزیز در مرکز نوسازی و تحول اداری دوزارت صمت که با تلاش ارزنده و شبانه روزی خود این مجموعه را در اخذ و تصویب ساختار سازمانی یاری کردند تقدیر و تشکر نمایم .
مرتضی احسانی نیز در این دیدار ضمن تشکر از مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته اقدامات صورت گرفته در صحا را  بسیار خوب و دلگرم کننده  دانست و آن را گامی مثبت برای تقویت بازوی حمایتی  وزارت صمت در حوزه فناوری های هایتک دانست و اظهار کرد : اخذ ساختار سازمانی حرکت خوب، مثبت و بی بدیلی بود که در زمان مدیریت آقای نقی پور اصل اتفاق افتاد. 
 
۱۶ تیر ۱۴۰۰ ۱۴:۲۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید