شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۵۱

اخبار

در ادامه برنامه های بیست و دومین سفر استانی وزیر صمت انجام شد:

آغاز عملیات اجرایی طرح چینی بهداشتی سرام آرای تربت حیدریه

آغاز عملیات اجرایی طرح چینی بهداشتی سرام آرای تربت حیدریه
آیین آغاز عملیات اجرایی طرح چینی بهداشتی سرام آرای فجر زرین تربت حیدریه با حضور وزیر صمت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته به نقل از شاتا، علیرضا رزم حسینی، در ادامه برنامه های فشرده نخستین روز سفر به استان خراسان رضوی، در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح چینی بهداشتی سرام آرای فجر زرین تربت حیدریه حضور یافت. بر اساس این گزارش فاز اول این واحد تولیدی با ظرفیت تولید سالانه ٦٦٠٠ تن چینی بهداشتی، با سرمایه گذاری ٧٠٠ میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال زایی ١٥٠ نفر به صورت مستقیم تا سال آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. این طرح در زمینی به مساحت ٤٠ هزار متر مربع در شهرک صنعتی ناحیه ٢ شهرستان تربت حیدریه ساخته خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این آیین ضمن ابراز خرسندی از فراهم شدن شرایط توسعه صنعتی و معدنی در شهرستان تربت حیدریه، این شهرستان را از هر لحاظ مستعد توسعه و پیشرفت اقتصادی دانست. نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی هم ضمن تقدیر از حضور وزیر صمت در این منطقه، زمینه های تبدیل این منطقه به قطب تولید کاشی و سرامیک را تشریح کرد.

زنگنه با تاکید بر اقدامات و ابتکارات رزم حسینی در زمان حضور در جایگاه استانداری خراسان رضوی در زمینه طرح های معین اقتصادی اقتصاد مقاومتی، بر ضرورت تداوم، تقویت و پیگیری آنها تاکید کرد.

گفتنی است وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور بهره برداری، کلنگ زنی و بازدید از چندین واحد صنعتی و معدنی و همچنین دیدار با فعالان اقتصادی، کارآفرینان، صنعتگران و معدن کاران شهرستانهای نیشابور، برداسکن، تربت حیدریه، کاشمر و سبزوار به استان خراسان رضوی سفر کرده است.

۱۲ تیر ۱۴۰۰ ۱۳:۰۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید