چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۴۹

اخبار

بازدید مدیرعامل صحا از پارک علم و فناوری فارس

بازدید مدیرعامل صحا از پارک علم و فناوری فارس
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با حضور در پارک علم و فناوری فارس از شرکت های فعال در حوزه صنایع پیشرفته بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی صحا، رضا نقی پور اصل در سومین روز از سفر به استان فارس با حضور در پارک علم و فناوری فارس از ۶ شرکت فناور حاضر در این پارک که در حوزه صنایع هایتک و پیشرفته فعالیت می کنند، بازدید به عمل آورد .
در این برنامه بازدید که روسا و مدیران پارک علم و فناوری فارس، معاون صندوق پژوهش و فناوری و معاونین و مدیران سازمان صمت استان فارس، جمعی از مدیران و کارشناسان صحا، نقی پور اصل را همراهی می کردند، وی علاوه بر بازدید از بخش های مختلف شرکت های زرین دانه رویان، رایان انرژی حکمت، میراب صنعت فارس، طب افزار رایمند، فارس طبیب تکنولوژی و توسعه فناوری مهراد پارس در نشستی با مدیران این مجموعه ها از نزدیک با مشکلات آنان آشنا و دستورات لازم را جهت تسهیل در بهره مندی شرکتهای یاد شده از خدمات صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته صادر کرد.

مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته پیش از بازدید از شرکت های حاضر در پارک علم و فناوری فارس، با حضور در یادمان شهدای گمنام به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

 

پارک

پارک

پارک
پارک
پارک
پارک
 

۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید