جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۴۲

اخبار

در سفر استانی مدیر عامل صحا صورت گرفت:

بازدید نقی پور اصل از صنایع پیشرفته استان فارس

بازدید نقی پور اصل از صنایع پیشرفته استان فارس
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در روز اول سفر به استان فارس از صنایع پیشرفته این استان بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی صحا؛ رضا نقی پور اصل رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در ادامه برنامه سفرهای استانی خود، صبح روز شنبه ۲۳ خردادماه با همراهی جمعی از اعضای هیات مدیره ،مدیران و کارشناسان این صندوق برای سفری ۳ روزه وارد شهر شیراز شد و مورد استقبال مقامات این استان قرار گرفت.
 
مدیرعامل صحا که بنا به دعوت رسمی موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی و به منظور بازدید از شرکت های فعال در حوزه صنایع پیشرفته و افتتاح نمایندگی صحا در پردیس دفاعی استان فارس به شیراز سفر کرده است، در اولین گام از نخستین روز این سفر از ۳ واحد صنعتی فناور و هایتک فعال در شهر شیراز بازدید به عمل آورد .
در این برنامه بازدید که رئیس و معاونین سازمان صمت استان فارس نقی پور اصل را همراهی می کردند، وی نخست از خط تولید و بخش های مختلف شرکت های هلدینگ دانش بنیان صنایع بال از شرکت های فعال در صنعت فرودگاهی ، پرهام گستر و دانش یگانه سهند بازدید به عمل آورد.
مدیرعامل صحا در نشست با مدیران این شرکت ها تسهیلگری در راستای مانع زدایی را یکی از اهداف مهم صندوق در سال ۱۴۰۰ اعلام کرد و بر تلاش ها جهت تحقق عملی شعار سال در صنایع پیشرفته تاکید کرد.
نقی پور اصل در این نشست ها ضمن آشنایی با مشکلات واحدهای صنعتی حوزه صنایع پیشرفته ، دستورات لازم جهت تسریع و تسهیل در بهره مندی این مجموعه ها از خدمات صحا را صادر کرد.

 

بازدید1

بازدید 5
بازدید 4

بازدید 6
بازدید 2

۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ۲۳:۱۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید