جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۲۳

اخبار

در راستای برنامه وزیر صمت برای ورود شرکتهای بزرگ به عرصه مسئولیتهای اجتماعی انجام شد؛

امضاء تفاهم نامه احیا مسئولیتهای اجتماعی شرکتها در قالب اقتصاد مقاومتی با حضور وزیر صمت در ارومیه

امضاء تفاهم نامه احیا مسئولیتهای اجتماعی شرکتها در قالب اقتصاد مقاومتی با حضور وزیر صمت در ارومیه
در حاشیه نشست وزیر صمت با فعالان اقتصادی و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان غربی، تفاهمنامه احیای مسئولیتهای اجتماعی شرکتها در چارچوب اقتصاد مقاومتی توسط وزیر صمت، استاندار و شرکت معین اقتصاد مقاومتی این استان( مارال صنعت) به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته به نقل از شاتا، این تفاهم نامه در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و پیاده سازی اقتصاد مردمی و درون زا و به منظور دستیابی به توسعه متوازن منطقه‌ای و همچنین جهت استفاده حداکثری از ظرفیتها و پتانسیلهای بخش مردمی و غیر دولتی و احیای مسئولیت اجتماعی شرکت های تابعه وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده است.

این تفاهم نامه توسط علیرضا رزم حسینی« وزیر صنعت، معدن و تجارت»، استاندار اردبیل و شرکت مارال صنعت به عنوان معین اقتصاد مقاومتی شهرستان هدف( ارومیه) ، نماینده ارومیه در مجلس، سایر ارکان حاکمیت شهرستانی و استانی آذربایجان غربی به امضا رسید.

توانمندسازی روستاییان با استفاده از ظرفیت های بومی، ارائه خدمات آموزشی و مهارتی، ایجاد تشکل های مردم نهاد در تحقق بخشی به رویکرد دولت جهت دستیابی به عدالت اجتماعی و توسعه متوازن از اهداف این تفاهمنامه بوده است.

وزارت صنعت، معدن و تجارت در این تفاهمنامه متعهد به انتقال دانش و تجربیات به شهرستان‌های هدف به منظور احیای مسئولیت اجتماعی شرکت ها و ارزیابی و نظارت بر اقدامات معین اقتصاد مقاومتی در شهرستان هدف ( ارومیه) می باشد.

جلب مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی جوامع محلی به منظور معیشت پایدار، جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، مشارکت اقتصادی و انجام امور مشاوره ای به مسئولین محلی و استانی در راستای اهداف این تفاهمنامه دنبال می‌شود.

گفتنی است که وزیر صمت در پایان سفر به استان آذربایجان غربی در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان غربی و نشست با فعالان اقتصادی این استان حضور یافت.

در این نشست فعالان اقتصادی، صنعتگران و تولیدکنندگان به بیان مهمترین مسائل و دغدغه های خود پرداختند.

همچنین مسئولین، مهمترین ظرفیت ها و اقدامات انجام شده و انتظارات لازم را بیان نمودند.

۸ خرداد ۱۴۰۰ ۲۳:۱۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید