جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۴۳

اخبار

در سومین روز از سفر به استان آذربایجان غربی انجام شد؛

افتتاح واحد تولیدی شمش طلا و نقره در شهرستان خوی توسط وزیر صمت

افتتاح واحد تولیدی شمش طلا و نقره در شهرستان خوی توسط وزیر صمت
وزیر صنعت، معدن و تجارت در روز سوم از سفر به استان آذربایجان غربی شرکت کاوشگران کانی ایرا را در ناحیه صنعتی ایواوغلی شهرستان خوی مورد افتتاح و بهره برداری قرار داد.
به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته به نقل از شاتا، این واحد تولیدی ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰ کیلوگرم شمش طلا و ۶۸ کیلوگرم شمش نقره را دارا می باشد .
سرمایه گذاری کل برای راه اندازی این واحد تولیدی تاکنون ۶۰۰ هزار و ۷۴۷ میلیون ریال بوده که برای بیش از ۸۰ نفر از اهالی منطقه نیز اشتغال به وجود آورده‌است. این واحد تولیدی در زمینی به مساحت ۱۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با زیربنای ۵۰۰۰ متر مربع در ناحیه صنعتی ایواوغلی (شهرستان خوی) قرار دارد.
ماشین آلات خط تولید این واحد شامل خط آجرسازی طلا، کوره‌ها، خط الکترولیز و ذوب شمش می باشند. این طرح با مشارکت سرمایه گذاران چینی برای تبدیل کنسانتره معدن طلای مزرعه شادی شهرستان ورزقان واقع در آذربایجان شرقی به شمش طلا احداث شده است.
گفتنی است که طرح تکمیل فرایند تولید همزمان در حال اجرا می باشد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از افتتاح این واحد تولیدی از بخش‌های مختلف آن بازدید به عمل آورد و در گفت‌وگو با مسئولان، دست‌اندرکاران و کارکنان این واحد در جریان مهمترین ظرفیت ها، مسائل و مشکلات آن قرار گرفت.
جمعی از معاونان و مدیران وزارت صمت، نمایندگان مجلس و مسئولان استانی و شهرستانی در این افتتاح و بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت را همراهی نمودند.
۸ خرداد ۱۴۰۰ ۲۳:۰۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید