شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۰۱

اخبار

بازدید وزیر صمت از کارخانه داروگستر ساوا شفاژن در نقده/ تولید دانش بنیان داروهای پیشرفته و مکملهای دارویی

بازدید وزیر صمت از کارخانه داروگستر ساوا شفاژن در نقده/ تولید دانش بنیان داروهای پیشرفته و مکملهای دارویی
وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه برنامه سفر به استان آذربایجان غربی، کارخانه داروگستر ساوا شفاژن را در شهرستان نقده مورد بازدید قرار داد.

به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته به نقل از شاتا، این واحد تولیدی در زمینه تولید انواع داروهای پوستی به شکل پماد، کرم، ژل و لوسیون، انواع مکمل های دارویی و غذایی، انواع فرآورده های تغذیه ای ویژه بیماران، انواع ضد عفونی کننده ها بر پایه الکل، پودرهای آماده و نیمه آماده خوراکی در ناحیه صنعتی راهدانه شهرستان نقد مستقر می باشد.

میزان سرمایه ثابت برای راه اندازی این واحد تولیدی ۳۶۷ هزار و ۳۴۱ میلیون ریال بوده که بیش از ۷۰ نفر از اهالی منطقه را مشغول به کار کرده است.

این طرح در زمینی به مساحت ۸۴۲۱ مترمربع و با زیربنای ۴۷۶۰ مترمربع ساخته شده است.

گفتنی است که این واحد تولیدی در سال ۱۳۹۳ جواز تاسیس خود را اخذ نموده که به علت مشکلات مالی و وجود تحریم‌ها خرید ماشین‌آلات آن به طول انجامید و در سال گذشته توانست پروانه بهره‌برداری خود را اخذ نماید.

این واحد یکی از واحدهای دانش بنیان در زمینه تولید انواع داروهای پیشرفته و موثر در زمینه سرطان و انواع مکمل ها و داروهای ترمیمی پوست در شهرستان نقده می باشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت از بخش‌های مختلف این واحد بازدید به عمل آورد و در گفتگو با مسئولان، دست‌اندرکاران و کارکنان این واحد در جریان مهمترین ظرفیت های آن قرار گرفت و مهمترین مسائل و مشکلات این واحد برای تکمیل و راه اندازی نهایی از جمله تامین سرمایه و تسهیلات را مورد پیگیری و بررسی قرار داد.

جمعی از معاونان و مدیران وزارت صمت، نمایندگان مجلس و مسئولان استانی و شهرستانی در این افتتاح و بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت را همراهی نمودند.

۸ خرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید