پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۰۲

اخبار

در حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت؛

رسولیان مسئول تدوین و اجرای پروژه تقویت خوشه‌های صنعتی و به هم رسانی کسب و کارهای کوچک و متوسط شد

رسولیان مسئول تدوین و اجرای پروژه تقویت خوشه‌های صنعتی و به هم رسانی کسب و کارهای کوچک و متوسط شد
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران را به عنوان مسئول تدوین و اجرای پروژه تقویت خوشه های صنعتی، شبکه سازی و به هم رسانی کسب و کارها با تأکید بر واحدهای صنفی و بنگاه‌های تولیدی خرد، کوچک و متوسط معرفی کرد.
به گزارش روابط عمومی صحا به نقل از شاتا، این حکم از سوی علیرضا رزم‌حسینی «وزیر صمت» به عنوان دستگاه مجری پروژه به علی رسولیان «معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران» ابلاغ شده است.

در این حکم آمده است: نظر به ابلاغ تصویب نامه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و تعیین وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان دستگاه مجری پروژه تقویت خوشه‌های صنعتی، شبکه سازی و به هم رسانی کسب و کارها با تاکید بر واحدهای صنفی و بنگاه‌های تولیدی خرد، کوچک و متوسط، با توجه به سوابق، توانمندی و تعهد جنابعالی بدینوسیله مسئولیت تدوین و اجرای این برنامه به شما واگذار می‌شود.

وزیر صمت در این حکم تصریح کرد: انتظار دارم با جلب مشارکت و همکاری سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان ها، مدیران و دیگر بخش های مرتبط، تکمیل و اتمام این پروژه طبق زمانبندی مقرر محقق شود.

رزم حسینی همچنین خواسته است تا پیشرفت ماهانه امور به طور مستمر به معاونت طرح و برنامه و دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، گزارش گردد.

۲ خرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید