پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۰:۴۷

اخبار

در دیدار نقی پور اصل با علی مرادلو اعلام شد :

آمادگی صحا برای حمایت از فناوری های نوین صنعت خودرو

آمادگی صحا برای حمایت از فناوری های نوین صنعت خودرو
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با مدیرعامل گروه بهمن موتور دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی صحا، رضا نقی پور اصل بنا به دعوت مدیران گروه خودروسازی بهمن با حضور در این مجموعه با بیوک علیمراد لو مدیرعامل این گروه صنعتی دیدار و گفتگو کرد.
  مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در این نشست با اشاره به برنامه های صحا در سال جاری و زمینه های همکاری مشترک با شرکت های خودرو ساز کشور گفت : با توجه به فهرست صنایع تحت حمایت صندوق و زمینه های حمایتی ما، خوشبختانه شرایط برای همکاری مشترک بین گروه صنعتی بهمن و صندوق حمایت از صنایع پیشرفته فراهم است و در تلاش هستیم و آمادگی داریم تا با  انعقاد تفاهم نامه فی ما بین به این همکاری جامه عمل بپوشانیم.
رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته افزود؛ ما در سنوات اخیر از طرح های دانش بنیان زیادی در کشور به ویژه طرحهای نوین و با فناوری بالا در زمینه خودرو حمایت کرده ایم که برخی از آن ها در صورت توجه و حمایت، می توانند برای ایجاد تحول در صنعت خودرو سازی و ارتقای کیفیت خودروهای تولید داخل مفید واقع شوند.
بیوک علیمراد لو مدیرعامل گروه خورو سازی بهمن نیز ضمن خیر مقدم به مدیرعامل صحا از تلاش های مدیران این مجموعه برای حمایت و پشتیبانی از صنعت خودرو سازی کشور تقدیر و تشکر کرد.
وی افزود : خوشبختانه زمینه برای همکاری مشترک بین این دو مجموعه بیش از پیش فراهم است و صنعت خودروسازی کشور نیازمند استفاده از توان علمی و فنی جوانان نخبه در کشور می باشد که صندوق حمایت از صنایع پیشرفته می تواند به عنوان پلی برای این اتفاق مهم باشد.
مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن در این جلسه از نقی پور اصل خواستار معرفی و همکاری شرکت های دانش بنیان که در زمینه موتورهای برقی و سایر محصولات هایتک خودرو فعال هستند، جهت هم افزایی و استفاده از دانش و محصول آن ها برای پیشبرد برنامه های خود شدند
 

دیدار از گروه خودرو سازی بهمن 7

دیدار از گروه خودرو سازی بهمن 3

دیدار از گروه خودرو سازی بهمن 6

 

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۷:۲۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید