جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۰:۵۵

اخبار

بازدید مدیرعامل صحا از شرکت توسعه خلاق رادین

بازدید مدیرعامل صحا از شرکت توسعه خلاق رادین
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در ادامه برنامه بازدید از صنایع پیشرفته از شرکت توسعه خلاق رادین بازدید به عمل آورد.
به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته، رضا نقی پور اصل در این دیدار که جمعی از مدیران و کارشناسان صندوق حمایت از صنایع پیشرفته وی را همراهی می کردند، از مجموعه توسعه خلاق رادین، اولین مرکز مکالمه call center زبان های خارجی کشور بازدید و با نحوه فعالیت این شرکت از نزدیک آشنا شد .
مدیرعامل صحا در جلسه ای با مدیران این شرکت به جابجا شدن رکورد ارائه خدمات در صندوق حمایت از صنایع پیشرفته اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در سال گذشته علیرغم مشکلات پیش رو توانستیم رکورد های ۲۲ سال اخیر را در ارائه خدمات جابجا کنیم و یکی از مهمترین دلایل این امر تسهیلگری بود که در دوسال اخیر در سرلوحه کار صحا قرار داده ایم.
نقی پور اصل توجه به نظرات متقاضیان را یکی از موارد حائز اهمیت در فعالیت های صندوق حمایت از صنایع پیشرفته دانست و گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع، تسهیلگری و ارائه مطلوب خدمات به متقاضیان، توجه به نظرات آنان را مورد توجه قرار داده و یکی دیگر از دلایل موفقیت صندوق در سال گذشته توجه به این امر مهم بود. رضا نقی پور اصل اقدامات صورت گرفته در مجموعه رادین را نشان دهنده پویایی جوانان حاضر در این مجموعه دانست و برای آنان آرزوی موفقیت کرد.
شرکت توسعه خلاق رادین از شرکت های فعال در حوزه هایتک و متقاضی دریافت خدمات از صحا جهت توسعه فعالیت های این مجموعه در حوزه آموزش زبان می باشد.

 

بازدید از  رادین 1

بازدید از  رادین 3

بازدید از  رادین 5

بازدید از  رادین 4

بازدید از  رادین 10

 
۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۸:۰۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید