پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۶:۳۰

اخبار

با تشکیل اولین جلسه کمیته برنامه ریزی صحا صورت گرفت:

آغاز تدوین برنامه استراتژیک صندوق برای افق ۱۴۰۰

آغاز تدوین برنامه استراتژیک صندوق برای افق ۱۴۰۰
اولین جلسه کمیته برنامه ریزی شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته به منظور تدوین برنامه استراتژیک افق۱۴۰۰ تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی صحا در این جلسه که به ریاست رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و با حضور مدیر برنامه ریزی و روسای ادارات مختلف صندوق برگزار گردید، مراحل مختلف تدوین برنامه استراتژیک صندوق برای سال ۱۴۰۰ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل صحا در آغاز این جلسه ضمن تقدیر از زحمات مدیران و کارکنان قسمت های مختلف صندوق گفت: در سالجاری علیرغم مشکلات فراوان پیش رو به ویژه مشکلات ناشی از بیماری کوید ۱۹ همکاران ما با تلاش مضاعف و همت عالی توانستند خدمات خوبی را به متقاضیان ارائه داده و عملکرد درخشانی از خود بجا بگذارند که جا دارد از همه عزیزان تشکر و قدردانی نمایم.

نقی پور اصل در ادامه به اهمیت برنامه ریزی در سازمان اشاره و خاطرنشان کرد: اعتلای یک سازمان در وهله نخست در گرو برنامه ریزی دقیق و حساب شده برپایه داشته ها و پتانسیل های آن سازمان و سپس پایبندی تمام اجزای سازمان به اجرای دقیق این برنامه ها است.

وی افزود کمیته برنامه ریزی علمی ترین بخش یک سازمان است، بنابراین افراد حاضر در این کمیته  باید با درک صحیح از اهمیت موضوع برنامه ریزی و نقش آن در توسعه همه جانبه آن سازمان، وظایف محوله را به خوبی انجام دهند.

مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته تعیین خط و مشی صندوق در حوزه تسهیلات و ضمانتنامه ها، ایجاد نمودار سازمانی، بررسی شاخص ها به منظور ارزیابی و ارتقاء بهره وری واحدها، تعیین مشوق های لازم جهت ارتقاء سازمانی پرسنل را از مهمترین وظایف کمیته برنامه ریزی عنوان کرد و خواستار مشارکت جدی اعضا جهت تعیین تقویم کاری برای ارائه برنامه ها شد.

در پایان این نشست نیز مقرر گردید تا همه واحدها در جلسه آتی این کمیته، برنامه های خود را جهت تدوین برنامه جامع افق 1400 صحا ارائه نمایند.

 


کمیته
 

۱۰ دی ۱۳۹۹ ۱۲:۱۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید