جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۶:۳۵

اخبار

صحا پشتیبانی مطمئن برای صنایع پیشرفته استان قزوین

صحا پشتیبانی مطمئن برای صنایع پیشرفته استان قزوین
گزارش عملکرد و فعالیت های دفتر نمایندگی شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در استان قزوین در 9 ماه گذشته

 

 

 

 

 

 

 

 

در سال گذشته با توجه به سیاستهای صندوق برای استفاده از ظرفیت های استانی ، این سازمان هم پیرو جلسه ای که با مدیر عامل محترم صندوق داشتند ضمن بر شمردن پتانسیل های استان برای توسعه فعالیت های واحدهای دانش بنیان و نیاز به حمایت های صندوق در این راستا ، آمادگی خود را برای ایجاد نمایندگی در استان قزوین اعلام نمودند و با موافقت مدیر عامل محترم صندوق، با انتصاب معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری صندوق به عنوان مسوول صندوق چهارمین نمایندگی استانی صندوق با حضور مدیر عامل محترم صندوق و معاون محترم امور اقتصادی استانداری به عنوان چهارمین نمایندگی استانی در کشور افتتاح گردید .

 

افتتاح دفتر نمایندگی استان قزوین

همزمان با افتتاحیه نمایندگی صندوق در جلسه ای تحت عنوان یلدای کارآفرینی با سخنرانی مدیر عامل محترم صندوق و تبیین اهداف صندوق در گسترش فعالیت صنایع نوین و تحقیقات مربوطه تفاهم نامه همکاری مابین صندوق، استانداری ، دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و مراکز علمی استان جهت حمایت از واحدهای فناور و صنعتی استان امضاء و با حضور جمع کثیری از صنعتگران مبادله شد . 

سفر استانی قزوین

 

سفر استانی قزوین 2

 

در سفر مدیر عامل محترم صندوق همچنین بازدید از تعداد 7 واحد صنعتی که در راستای فعالیت های دانش بنیان عملکرد مناسبی داشتند گنجانده شد که منجر به دستور ایشان برای حمایت از این واحدها گردید.

 

سفر استانی قزوین 3

بازدید از واحد تونل ساز ماشین

 شیشه

 بازدید از واحد ظریف پرشین لیا

سفر استانی قزوین 7

بازدید از شرکت هاوین پسند

  

 

برگزاری جلسات توجیهی

 

بر اساس درخواست نمایندگی استان قزوین جهت برگزاری جلسات توجیهی، با حضور جناب آقای خانکشی زاده جلسه توجیهی با حضور تمامی دستگاه هایی که تفاهم نامه با آن ها منعقد گردیده بود برگزار و انواع حمایت های صندوق و شرایط برخورداری از آن تبیین گردید. 

  

سفر استانی قزوین 5

همچنین به منظور آشنایی مراکز علمی با خدمات صندوق و با حضور مسئول نمایندگی قزوین جلسه ایی در محل دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با حضور دانشجویان و اساتید برگزار و در خصوص خدمات و فرایندهای صندوق اطلاع رسانی لازم صورت پذیرفت.

نمایندگی استان با توجه به شناخت قبلی که نسبت به فعالیت های صنعتی استان اقدام به شناسایی فعالیت های دانش بنیان و صنایع نوین استان نمود که با رصد نمودن ان ها، نیازهای حمایتی صندوق احصا گردید و جهت برخورداری از حمایت های صندوق  تاکنون تعداد 16 واحد از واحدهای صنعتی و فناور پس از بررسی های اولیه به صندوق معرفی گردیدند که متعاقبا مسئولین صندوق نیز ضمن بررسی موارد درخواستی اقدام به بازدید از برخی واحدهای صنعتی نموده  که تاکنون در خصوص واحد تونل ساز ماشین منتج به تصویب و پرداخت مبلغ 30 میلیارد ریال گردیده است. در خصوص سایر واحدهای صنعتی نیز فرایند استفاده از خدمات صندوق در حال پیگیری و اقدام می باشد.

 

سفر استانی قزوین 6

با توجه به لزوم پیگیری روند امور و نیل به نتیجه در خصوص واحدهای دریافت کننده تسهیلات ضمن بازدیدهای مستمر از واحد تونل ساز ماشین توسط کارشناسان صندوق صورت پذیرفته که در نتیجه پیگیری این امر طرح توسعه و محصول جدید  شرکت دانش بنیان تونل ساز ماشین در زمینه ساخت دستگاه حفاری و تونل سازی در روز یکشنبه مورخ 29/04/99  با حضور جناب آقای نقی پور مدیرعامل محترم صندوق، استاندار و رئیس سازمان صمت استان به بهره برداری رسید. این خط تولید برای ساخت دستگاه های حفاری در زمین های سخت طراحی شده و قدرت حفر یک تونل را خواهد داشت که در پروژه خط انتقال فاضلاب رباط کریم به کار گرفته خواهد شد.

مدیران دستگاه های اجرایی و واحدهای صنعتی و فناور استان امید دارند که با کمک و حمایت های صندوق بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی مرتفع و زمینه سازی لازم جهت رشد واحدهای فناور و قطع وابستگی کشور فراهم گردد. 

 

 
۱۶ شهریور ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید